HTML

Ubi virtus, ibi victoria! - Abandoned

Friss topikok

  • Nainn: Üdv, bár kissé homályos, kit is tisztelhetek személyedben :) (2014.05.20. 16:15) Redirecting.
  • Demonia: Naná :) Nekem legalább két ismerős embert kell keresnem, nem egyet, úgyhogy könnyebb dolgom l... (2012.07.25. 21:40)
  • ValM: Én is néha sikerül dolognál tartok. Csakhogy ez általában mások számára.. hm.. negatív. Bár kezd n... (2012.07.18. 11:12) ID
  • Demonia: Biztosan össze fogunk :)) (Ha más nem, Paddy-n mindenképp megtalálsz az első sorban :D) Amo... (2012.07.05. 20:44)
  • ValM: Milyen szép idők is voltak :D (2012.07.03. 20:06)

Címkék

ID

2012.07.17. 21:07 Nainn

Úgy hiszem, hosszú ideig a „jó” úton jártam. Igyekeztem nem bántani senkit, ha mégis sikerült, azt nem szándékosan követtem el. Szabályaim voltak, kimondatlanok, leíratlanok. Nem teszem ezt, ha, nem csinálom úgy, ha, és így tovább. De hova vezetett ez? Mintha egy csónakban ragadtam volna a tengeren, édesvíz nélkül.

A dolgok megváltoztak. Főleg belül, egyelőre. Ahogyan egyre csak gyűlnek az érzések, hol düh, hol elkeseredés gyarapítja a sártengert itt bent, kezdem másként látni a dolgokat. That so-called inner devil is rising. Nem mondom, hogy most először érzem ezt. De talán most a legerősebb.

Körbenézek, és látom, ha rávetítem az eddigi viselkedésem a többi emberre, rossz úton vagyok. Legalábbis a magam szemszögéből. Düh van bennem. Mérhetetlen.

És jöhet a 20 milliós kérdés: hagyom, vagy tartom magam? Az előbbi jeleit láthattam már, de a fal, még ha repedezett is, áll.

De vajon ez rossz lenne? Mármint… ha kicsit előrébb helyezem magam – nem úgy, mint általában eddig –, az miért ne lenne kedvezőbb? Érdekes, hogy másoknak azt tanácsolom, hogy gondoljanak/koncentráljanak magukra. Akkor én miért nem teszem? Még ki kell iktatni néhány biztosítékot. Vagy lecsapja őket valami. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://virtusvictoria.blog.hu/api/trackback/id/tr936128950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demonia 2012.07.17. 23:32:21

Igenis legyél előtérben magad számára. Anélkül nem éri meg. Én is állandóan odafigyelek arra, hogy másoknak mi a jó, mondva, hogy majd hozzászokom én is, meg hogy az a helyes, de ezzel nem kéne annyit foglalkozni. És néha már sikerül, és akkor olyan, mintha tényleg élnék, és nem is rosszul abban a pillanatban.

ValM 2012.07.18. 11:12:42

Én is néha sikerül dolognál tartok. Csakhogy ez általában mások számára.. hm.. negatív. Bár kezd nem érdekelni.
süti beállítások módosítása