HTML

Ubi virtus, ibi victoria! - Abandoned

Friss topikok

  • Nainn: Üdv, bár kissé homályos, kit is tisztelhetek személyedben :) (2014.05.20. 16:15) Redirecting.
  • Demonia: Naná :) Nekem legalább két ismerős embert kell keresnem, nem egyet, úgyhogy könnyebb dolgom l... (2012.07.25. 21:40)
  • ValM: Én is néha sikerül dolognál tartok. Csakhogy ez általában mások számára.. hm.. negatív. Bár kezd n... (2012.07.18. 11:12) ID
  • Demonia: Biztosan össze fogunk :)) (Ha más nem, Paddy-n mindenképp megtalálsz az első sorban :D) Amo... (2012.07.05. 20:44)
  • ValM: Milyen szép idők is voltak :D (2012.07.03. 20:06)

Címkék

2012.07.03. 20:06 Nainn

ééés utolsó susnyásrendezés, délután jutott eszembe, hogy a következő napokban nem lesz időm lemenni, úgyhogy összeszedtem magam, és 35 fokban farmerben kiindultam. Út közben kitértem egy kicsit, hogy megnézzem a patakot, régen másztam le a partján. Namost patak nem volt, csak száraz meder, ez eléggé meglepett. Rendben, alapból nem nagy vízhozamú, na de ennyire szárazság lenne? Na mindegy, sétálgattam benne egy kicsit, előttem két fényképet, és mentem tovább. Út közben megnéztem a víztározót, rögtön odaértemkor megijesztettem egy szürkegémet. De rég láttam szürkegémet. A víztározóban még volt valami (bele már nem folyt semmi), viszont az is iszapos, mocsaras, békanyálas undormány. Nem tudom, mit esznek ezen a gémek.

Kiérve kiganalyoztam a tűzrakóhelyet, gyűjtöttem fát, irtottam a csalánt, és anyáztam: a kis trollcsalánok már előbújtak, pedig kb két hete írtottuk ki őket. Szívós kis dögök. Ezzel elment egy-másfél óra, utána gondoltam megnézem, hogy a patakmeder hogyan néz ki arrébb. Átvágva a bozóton meg is találtam. Hát, nem sokkal szebb, a víz épphogy áll pár centin. 

Ezután indulás haza, Simpsonsnézés, és leledzés. Megérte kimenni. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://virtusvictoria.blog.hu/api/trackback/id/tr26128955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása